Évadok

2014. március 1., szombat

It's the only life you got!

Sziasztok!
Ez lenne a második fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást,feliratkozni,kommentelni,e-mailt írni ér.A bloghoz tartozó e-mail címem retyizzy@gmail.com akinek van Twittere kövessen be
@Crazy_SoulXo .Askon is megtaláltok Crazy_Saadeist (Friss,alig két hetes dolog kövessetek és kérdezzetek bátran =) )(Ja és az Isabella blogger név ne lepjen meg hogy Askon más,az is becenév) Még egyszer jó olvasást XoXo




http://youtube.com/watch?v=ihl4iHN2Ni4



Dana Szemszöge:




Második nap az új suliban amiről anya semmit sem sejt:Még mindig az állami sulival van lekötve...
Olivianák nagy nehezen elmondtam a sztorit mert bíztam benne meg a testvérem és neki se túlzottan jó a viszonya anyuval.Tehát erről ennyit.
Reggel elkísértem a sulijába utána indultam a saját órámra közben a BTR főcímdalát hallgattam meg a többi kedvencemet mellettük.

Később,harmadik óra előtt álltunk a folyosón és egy srác elsuhant mellettünk és fejbe vágott a hokiütőjével.


-Hova sietsz vaktyúk?-rántottam vissza az ütőjénél fogva-
-Bocsi sietek mert elkéstem!-szabadkozott-
-El ne késs!-löktem előre az ütővel-
-Köszi!-pattant fel és gyorsan el is tűnt-
-Hey te vörös liba nem gondolod hogy illetlenség más pasijára nyomulni?-akadt ki a szőke liba Jessica-
-Haver relax senki se pályázik arra a taplóra.-vetettem oda és elindultam a terembe-


Negyedik óra előtt a szünetben Sarahval beszélgettünk mikor Amanda berobbant az éterbe és elvette az 5 dollárt ami a zsebemben volt és elrángatott a büféig.

-Ha már ilyen szépen megkértél hogy elkísérjelek ugye meghívsz csokira a pénzemből?-kérdeztem-
-Ja persze,még mit ne...milyet kérsz?-kérdezte-
-Mindegy.-vontam vállat-
-Akkor tessék-vágott hozzám egy Snickerst-
-Kösz-nyitottam ki erősen zörgetve-
-Remek döntés hátha a szokásos egynél is kevesebben néznek rád.-kuncogott Jessica-
-Ezzel együtt legalább én nem műmellű,elkényeztetett zsírleszívott anorexiás vagyok!-kacsintottam-




-Hogy mondod?-akadt ki-
-Jól hallottad ribikém!-vigyorogtam rá és beintettem neki mire kergetni kezdett-
-Oh you're such a turd,oh yeah a giant turd and you look like a turd and you smell like a turd.-rohantam előle és végül a tesiteremben bújtam el,de nem azért mert féltem a libától hanem mert az igazgatótól tartottam-

Keresett de aztán feladta én meg arra a tudatra eszméltem hogy egy száraz hokiedzésen vagyok...
Hirtelen mi a frász érzésbe kerültem mert azóta nem voltam hoki közelében hogy apu meghalt...Öhmm igen nos apu hokiedző volt egy darabig.
Ott maradtam és végiglestem az egészet,és rájöttem hogy hiányzik az az idő amikor ez volt a mindennapos dolgom.Apuval a pályán lenni.Miután mindenki kiment a teremből óvatosan kiosontam a női öltözőn át.Sikeresen megúsztam egy újabb balhét....Huhh.

-Te hol voltál?-kérdezett Sarah-
-Bujkáltam a diri elöl!-vágtam rá-
-Nem akarja hogy kicsapják milyen cuki!-nevetett Am-
-Na hagyj már ha kicsapnak azt anyu megtudja és akkor soha nem láthatom többet a napot ezt akarod?!-nevettem-
-Nem!Isten ments!Park?-kérdezte nagy jókedvvel Amy-
-Menjünk!-vontunk vállat Sarahval-


Elindultunk és táncolni kezdtünk a kedvenc dalainkra míg nem Amanda le nem ültetett hogy lessünk meg egy remek Svéd énekest...

-Sasoljátok ezt a csávót!-indította el a számot-





http://youtube.com/watch?v=2ab8eGx5Gq4

-Nagyon jó!Hogy hívják?-kérdeztem-
-Eric Saade!-vágta rá-
-Saade,Saade inkább arab név nem?-lepődtem meg-
-A srác félig arab.Akárcsak Mr.Maslow félig Zsidó.Na ennyi.-nyugtatott-
-Nagyon helyes srác!És velünk egy idős!-kacsintott Sarah-  
-Az de sokat adakozik,és imádja a fanjait!-fűzte hozzá Am-
-Ahww,imádnivaló.Szó nélkül pakoljunk megyünk Svédországba!Haha.-nevettem-
-Mikor megy a magángép kedves?-poénkodott Sarah-
-Amikor akarom tudod én megtehetem!-kacsintottam kamuegósan-
-Okés pillanat és itt vagyok Madmaselle.-színlelt francia akcentust Am,ami nem volt nehéz ugyanis Franciául tanul-
-Rendben Mylady.Azonnal itt a hintó hipp hipp!-tapsilkolt inasként Sar-
-Te barom vagy!-öleltem át őket-
-De...-
-Zoo Yorki barom!-fejeztük be-
-Amúgy tudom nem ide való téma de tudtok róla hogy Bret Disend meghallgatást tart a suliban nem is túl soká?Úgy egy hónap...Dans neked ott kell lenned!-jelentette ki Sarah-
-Ja valószínű hogy Mr.Ácsi... Ki?-kérdeztem vissza meglepetten a névre-
-Ja Bret Disend a BTR managere....-erősítette meg a kíváncsiságomat jelezve hogy jobban járok ha elmegyek majd-                                                
-Megfontolom de anya még a gitáromat is elégetné ha nem dugtam volna el.-vetettem ellen-
-Aztán?Anyád már élt..a te életed most van.Illetve Mr.Maslow Kockahas se lesz sokáig szabad!-kacsintott Amanda-




-Nos öhm,nem vágom mit akarsz ezzel.De folytasd!-hangolódtam rá a mondandójára-
-Csak annyit amit már mondtam.Azt hittem a James Maslow a varázsszó!-lepődött meg-
-Majdnem de nem teljesen.Ennél kicsit Kendallesebb lelkifröccs kellene nekem tudod!- ösztönöztem folytatásra-
-Na jó.Figyelj ez a te életed.Éld most és éld nagyban!Vagy most ragyogsz vagy majd más ragyogja be az eget helyetted!Felejtsd el azokat akik korlátot szabnak neked és helyettük állítsd fel a magad birodalmát a csillagos égen...Na így jó?-ölelt át-
-Igen!Sokkal jobb!-mondtam hálásan-
-Szívesen!-mosolygott-
-Köszönöm!-
-Ja Dany neked most van itt az időd apud lábnyomába lépni.Most kell felállnod és azt mondanod hogy Igen Dana Bella Houghes vagyok és a gitárom és én most leigázzuk a világot!-bátorított Sarah is-
-Ahogy nektek is ott kell lennetek!Öhm...banda leszünk vagy sehogy!Kicsit régebb óta ismerlek titeket annál hogy itt merjelek hagyni!-öleltem át őket-
-Mint?-kérdezett meglepve Sarah-
-Mint Neon Girls...A' la Best Friends Forever In Trouble!-mosolyogtam-
-Neonista.-tette középre a kezét Am-
-Neonista!-tettünk így mi is-
-Egy két,há' és Neon Girls!-ugrottunk fel-
-Akkor együtt tejben vajban szarban!-nevetett Am-
-Pontosan!-vágtuk rá-



Este mikor hazaértem bementem a szobámba mert tanulnom kellett,és egy ideje ültem a föcikönyv felett,amikor meghallottam hogy valaki bejött a lakásba.


                                                                                                                            

Kimentem és meglepve arra a következtetésre jutottam hogy anya az valami pasival...Gondoltam meglesem magamnak az ürgét.Nos hát egy patkány..Mondjuk nekem ki nem az...?



Ott állt ez a vénember...Vagyis nekem az és eleve mi ez a ruha..?



                                                                        


-Jó napot.Dana Houghes.Az adósságok miatt jött?-kérdeztem udvariasan amennyire csak képes voltam rá-
-Nem drága én édesanyádhoz jöttem-mondta nyájasan amitől majdnem elhánytam magam-
-Értem,én meg azt hiszem hogy az ebédem nem szimpatizál ezzel a túlzott formázottsággal.Elnézést.-grosszáltam be a szobámba-



MRS.HOUGHES SZEMSZÖGE:


Nem tudom a lányomba mi ütött de elfogadhatatlan volt a viselkedése.Majd még kapni fog érte azt garantálom.


-Sajnálom a lányom kicsit illetlen főképp mióta az apja meghalt.-szabadkoztam-
-Semmi baj nyilván nem szeretne apu utódot.-vont vállat megértően-
-Akkor sem kell neveletlennek lenni.Látszik hogy az apja lánya.-bosszankodtam-
-Ne aggódj majd felnő.-nyugtatott-



SARAH SZEMSZÖGE:


Miután elhatároztuk hogy bandaként indulunk nagyon nem ártott volna egy dal így skypeon felhívtam a csajokat.

-Na csáó!Írni kellene egy dalt!-kezdtem bele-
-Jaja nem ártana hár nekem eddig annyim van hogy "Cuz' we are sisters,we stand together.We make up one big family though we don't look the same.Our spots are different,different colours we make eachother stronger and it's never gonna change!"-énekelt Dana-
-Remek ez lesz a refrén.-mondta Am-
-There's a time when we all choose to either quit or follow trough,to just lose faith or trust your heart to somehow lead you through the dark.-énekeltem-
-We might get lonely but we're not alone...Innnentől gyorsuljon,eddig a pontig legyen zongorával kísérve.-mondta Am-
-Utána belép egy basszusgitár!-vetette fel Dans-
-Jaja!-vágtam rá-
-Akkor holnapra megleszek.-mosolygott Dany-
-Rendben.Jó éjt!-köszöntem el-
-Sziasztok jó éjt-köszöntek el ők is-

Danat ismerve semmit sem fog aludni hogy meglegyen a dal,de neki mindig megéri.Ezért imádjuk annyira és ezért nem lehet bajunk amíg együtt vagyunk így mi hárman.




DANA SZEMSZÖGE:


Hajnali kettőre írtam meg a teljes dalt,el e-maileztem a lányoknak aztán lefeküdtem aludni azon morfondírozva ki volt az a csávó nem mintha nem sejtettem volna...
Reggel anyu szigorú szavaival keltem hogy milyen faragatlan vagyok meg bunkó..Ám legyen!
Utána elindultam a suliba Livvel és beavattam a terveimbe meg a pasis dologba.
Ő is kiakadt mint én amikor tudatosult bennem mi a helyzet.
Lassan elsétáltam a suliig utána végigültem a szokásos órákat.
Utána volt egy iskolagyűlés.ahol bejelentették Mr.Disend érkezését ami két hét múlva lesz. Jesszus Mária effektus lett úrrá a termen illetve kicsit rajtam is mivel azt hittem egy hónap múlva jön ami két héttel több mint két hét...
Akkor próbákra és kitartásra fel ugyanis szükségünk van Bret Disenedre ahhoz hogy befussunk!
Ha most minden rendben lesz akkor olyan kalandokat élhetünk át amikről álmodni sem mertünk gyermekként nemhogy így felnőtt fejjel 20 évesen!
Vajon minden rendben lesz,vagy nem vagyunk elegek?Sosem lehet tudni...

Folyt. Köv.




2 megjegyzés:

  1. Szia (:
    Hát öhm nagyon tetszik
    Szép lett a háttér is meg a betűk szinte úgy kivilanak imádom :3
    Miközben olvastam rájöttem, hogy Taylornak egészen jó számai vannak és nagyon egyben van és nagyon adja szép kis balhé volt

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm =33 Taylor amúgy csak úgy jött haha amúgy nem annyira ellenszenves.Nagyon szépen köszönöm a komit jól esik hallani a visszajelzéseket akármilyenek is legyenek :-)

    VálaszTörlés