Évadok

2014. március 22., szombat

Love you more...

Sziasztok!
Meghoztam az új fejezetet,remélem tetszik,jó olvasást :-)





















JAMES SZEMSZÖGE:










Sétáltam az utcán és leszólított egy idegen aki egy ideje mögöttem volt.Megkérdeztem hogy segíthetek-e neki valamiben azt mondta nem,tehát mondtam neki hogy sajnos nem időzhetek tovább sietnem kell dolgozni. 






Mondjuk az első furcsa a dologban az volt hogy az idegen férfi,a másik hogy miután elmentem még mindig mögöttem volt.Egy idő után megragadta a galléromat és nekivágott a falnak,ami nagyon meglepett mert nem csináltam semmit.Aztán beszélni kezdett és lassan leesett ki ő.


-Nem ismersz meg szépfiú?-ráncigált-
-Nem.Tudnom kellene ,ki vagy?-néztem meglepetten-
-Ismered azt a vörös libát?-faggatott-
-Azt a New Yorki lányt akit Dananak hívnak,igen egy helyen melózunk.Sajnos azonban nem mondhatom el hol.Az szerződésileg titok.-mondtam kioktatóan-
-Humorosnak érzed magad?-kérdezte fenyegető hangnemben-
-Nem de egy hölgyről illik normálisan beszélni.-mondtam ismét normális hangon-
-Kivéve róla.Tehát dalolj veréb hol a lány?-szorított még erősebben-
-Nem mondom el.Egy mert a barátja vagyok,én nem nem úgy mint a pasija,hanem mint barátja,kettő mert nem tudom,három mert egész biztos vagyok benne hogy nem akar látni.-burkolóztam hallgatásba-
-Úgyis elmondod ha kiverem a vesédet!-vágott gyomorszájba-
-Dana nekem annál kicsit fontosabb mintsem hogy elmondjam neked,aki bántotta,hogy hol van.-vetettem ellen fájdalmas hangon-
-Nagy kár-rúgott sípcsonton-
-Hagyj már,nem tudom hol van.-próbáltam elmenni,de kirúgta alólam a lábamat-
-Kósza gyanúm hogy elé mész és úgy mentek dolgozni-vetette ellen-
-Nem csodálom hogy elhagyott a francba tudod,egy olyan lánynak mint ő szeretet kell,és nem erőszakoskodás-szuszogtam-
-Valaki szerelmes...egyem meg!-rúgott oldalba,majd felém állt úgy hogy ne tudjak mozdulni-
-És ha az vagyok?Igen szeretem Danst mert különleges,és tehetséges lány.Ezen nincs mit ragozni.-nyögdécsletem ahogy a hasfalamba térdelt-
-Kár hogy ezt mindenki tudja csak Ő nem-nevetett-
-Mert én ellenben veled,azt akarom hogy neki legyen jó ne nekem.Én szeretem és ezért rá figyelek magam helyett.-mondtam nehézkesebben-
-Jaj de aranyos behalok.-vágott pofon-
-Haver mit akarsz még tőle?-akadtam ki-
-Jaj hagyd már magad,zsidó!-állított fel és ismét a falnak vágott-
-Eressz már.-fészkelődtem-
-Ohh szóval ezt akarod-szorította meg a torkomat-

Mielőtt szóhoz juthattam volna elájultam az oxigénhiánytól amit a fojtogatása okozott.Miután magamhoz tértem az első arc amit megláttam nagy megkönnyebbülésemre Dana volt. 







-Kinyitotta a szemét.-mondta megkönnyebbülve-
-Haver jól vagy?-kérdezte aggódva Losito-
-Ja csak még furcsa-mondtam kicsit kómás hangon-
-James,mégis mi történt?-kérdezte Dana-
-Semmi béna voltam,elestem,bevertem a fejem.-rögtönöztem valamit-
-Drága kedves James ezt a kutya sem venné be.-ült le mellém-
-Hagyjuk tényleg csak béna voltam.-nyugtattam-
-Rendben.-mondta hitetlenkedve-
-Ember jól vagy?-kérdezte hasonlóan Kendall-
-Igen nyugi már este kint leszek-mondtam enyhítő hangon-
-Akkor nem aggódjuk szét az életünket.-boxolt karba óvatosan Loganator-
-Ne is!-mosolyogtam-



Ahogy mondtam este ki is engedtek,és hazamehettem. Dana keresett telefonon de nem akartam még beszélni vele.Féltem hogy nekiesnék vagy túl sokat mondanék. 
Napokig kerültem őt,mindenféle képen.
a srácok kérdezték hogy mi bajom,nekik elmondtam hogy csak féltem Danat és ez minden,tudtam hogy ha találkoznánk akkor Blake le tudná nyomozni,és én pedig féltem hogy baja lesz.



 DANA SZEMSZSZEMSZÖGE:



James került mindenféle kapcsolatot velem. Egyrészt aggódtam mert láttam rajta hogy nem mondta el mi istörtént igazából. Hívtam,de nem vette fel,írtam neki,meg sem nyitotta... Mivel aggódtam érte felhívtam Kendallt,hátha segít valamit.Azt mondta találkozzunk,és megpróbál segíteni.


-Szia!-köszöntem neki-
-Na hello.Mi a szitu?-kérdezett-
-James. Miért kerül engem?-érdeklődtem-
-Nem kerül,velünk sem telefonál azóta. Mintha kicsit más lenne a sérülései mögött mint amit mondott,de én bízom benne.-mondta nyugtatóan-
-Rendben,de szerintem engem kerül mert sehogy,semmire sem válaszol-folytattam-
-Figyelj nyugi amúgy valamelyik nap megy a stúdióba hétvégén.-kacsintott-
-Köszi Kendall!-öleltem át-
-Nincs mit!-mosolygott-


Hétvégén tehát a stúdióban voltam,hogy elcsípjem Jamest.De aztán valahogy minden máshogy sült el ahhoz képest amit terveztem.





JAMES SZEMSZÖGE:




 Egy  hét múlva elmentem a stúdióba hogy felvegyem a fonalat a munkával.Ott voltam másfél órája amikor hallottam hogy Dana jön fel a lépcsőn,és mivel még mindig nem akartam vele beszélni elbújtam a mosdóban.De amint bementem rájöttem hogy üveg a fal,és látszik hogy bent vagyok ezért felálltam az egyik csaptelepre ami egy ideig el is bírt,de aztán leszakadt és ömleni kezdett belőle a víz.Szépen lassan elárasztotta a mosdót,majd kiszivárgott az ajtón és beszakította azt.Mivel tudtam hogy Dans be fog jönni ezért bementem az egyik fülkébe és oda bújtam el.


-James tudom hogy itt vagy!-kiabált-


Nem válaszoltam.


-Könyörgöm James meddig fogsz haragudni és miért haragszol?-mondta érzékenyen-



Ismét nem válaszoltam,nem akartam neki elmesélni hogy megvert Blake,mert tudtam hogy magát hibáztatná.


-James!Könyörgöm szólalj meg.Nem bírom elviselni hogy kerülsz!-kopogtatta az ajtókat-
-Mert? Mert barátok vagyunk?-mondtam elkerülően-
-Nem hanem mert fontos vagy nekem,és közel állsz hozzám!-mondta ellenkezve-
-Jaj kérlek...-forgattam a szememet-
-Tudod,fáj hogy azt hiszed nem vagy fontos nekem!James te...-
-Én mi?!-kiáltottam ki reménytelenül-
-Te kell hogy tudd mit jelentesz nekem! Tudod én félek,mert mikor leguttóbb kimondtam amit érzek az lett a vége hogy drogot kevertek a vizembe és félholtra vertek...Ezért félénk vagyok és sokáig nem mondom ki amit érzek! De te ezt megváltoztattad... Mióta ismerlek kimerem mondani azt ami bennem van. Most pedig az van bennem hogy szeretlek és kész!-sírta el magát,vagyis úgy hallottam-
-Na nyugi! Nem volt bajom veled!-mentem ki-
-Akkor mégis miért kerültél el?-kérdezte-
-Tudod...Nem elestem,hanem megvertek...méghozzá nem akárki hanem Blake... Téged akart megkeresni és azért vert meg mert nem mondtam meg neki hogy merre talál.-meséltem-
-James! Ezt nem szabadott volna ezt tenned pláne nem értem!-mondta teljes megdöbbenéssel-
-De kellett volna....és meg is tettem.Csak nem akartam elmondani,hogy ne okold magadat.-öleltem át-
-Elmondhattad volna ahelyett hogy kerülsz te barom-vágott karba-
-Aú ennyire szeretsz?!- kérdeztem magamhoz húzva őt-
-Igen! -ölelt át ő is-
-Oké na most mégis mit kezdjünk ezzel?- mutattam a törött csaptelepre-
-Akarod mondani mit kezdesz vele?-nézett rám hitetlenkedve-
-Miattad volt!El akartalak kerülni!- mondtam megrovóan-
-Mr.Maslow...mégis mit akar mondani ezzel?-nézett tágra nyílt szemekkel-
-Oh nem vagy elég nő ahhoz hogy takaríts?-nevettem-
-Adj egy felmosót baby!-nézett gyilkosan-
-Itt is van!-adtam a kezébe-



Igyekeztünk kitakarítani a stúdiót,de sehogy sem tudtuk megszüntetni a csap szivárgását.Közben Megérkeztek a srácok és nagyot kacagtak rajtunk megkérdezték mi történt,mi elmeséltük utána segítettek elhárítani a szivárgást,de  sehogy sem akarta abbahagyni a fröcskölést.


-Fejpánt!-kiáltotta Dani-
-Mi?-kérdezte Los-
-James mondd azt hogy van nálad fejpánt?-folytatta-
-Megnézem,de ugye tudod hogy az csak a sorozatos James?-kérdeztem vissza a végén nevetve-
-Igen,de ne a szád a kezed járjon!-mondta sürgetően-
-Nincs,de az alagsor tele van kellékekkel hátha ott van valami,gyere!-intettem a lépcsősor fele-
-Ácsi te idióta!Ha kinyitod azt az ajtót,nem csak ez az emelet lesz elárasztva hanem az egész lépcsőház,és stúdió.-húzott vissza-
-Akkor?-kérdeztem-
-Hátsó lépcső...-iramodott meg-



Szó nélkül mentem utána,leértünk és örömmel vettük tudomásul hogy csak az az emelet úszik,egyenlőre!Beléptünk a raktárba és beindult a tűzoltó készülék,de a riasztó nem...


-James?-nézett meglepve-
-Ne nézz rám...-emeltem fel a kezeimet-
-Nem érti...-csapott a homlokára-
-Jaj nem...azért a tűzoltókészülék nincs rám kattanva!Remélem...-nevettem-
-Ajánlom is!-nézett fenyegetően a plafonra a rendszert fürkészve-
-Ott van valami!-mutattam előre-
-Az egy...?-kérdezte értetlenül-
-Pingvin!- kiáltottam fel megragadva a vízi matracot-







-Okés rohanjunk a csaptelephez!-futott fel-


Felmentünk és a csaptelep elé tettük a madarat,de a víz kilőtte mint egy rakétát,tehát nem volt jó megoldás.


-Öhm tudom,alkalmatlan de ha már víz dobjunk bele szappant és habfürdő!-kiáltottam szappanokkal a kezemben-
-James tényleg?Habpartyvá akarod változtatni az irodaházat?-kérdezte meglepve Logan-
-Ja miért is ne!!Ennél nagyobb bajban nem léeszünk.-vontam vállat-
-Nem!Vidd vissza!-szólt rám Dana-
-Igenis.-ballagtam vissza a szappanokkal-










INSTAGRAM:


Dans_Music :

Azt hiszem vízi party volt...








Jamesmaslow



Ami a vízben történik az a vízben történik haha  ;-)  @kendallschmidt @thecarlospena @1loganhenderson










Am_ScottXo



Mi a frász történt?










Sarah_Cruz


Az egyetlen száraz hely a környéken...!








kendallschmidt


Csak hogy ne bukjunk le? :)





Dans_Music kommentje: Kendall felesleges...Mindenki tud mindent és fogd meg a pingvint....elúszik,és tudod hogy Ő az egyetlen hosszútávú nőd :P
Kendallschmidt válasza: Nana Dana...Valaki azt szeretné hogy @jamesmaslow ellása a baját James intézkedj!
jamesmaslow válasza: Na ejnye srácok inkább...habfürdőzzünk!Az mindent megold én mondom! :-D





Ezek után már két órája próbáltuk megoldani a csapos bajt,de mivel beláttuk hogy esélytelen kihívtunk egy takarító szolgálatot,és egy vízszerelőt.Egy óra alatta stúdió nagyjából rendesen festett.
Utána gondolkodni kezdtünk hogy mit tegyünk,vagyis milyen storyt adjunk elő Bretnek.De semmi érdemlegeset nem tudtunk kitalálni.Végül is Kendall mondta hogy az a csap eleve laza volt,már csak idő kérdése volt,ja és hogy nem tudja mit mondjunk arról hogy szakadt le,de azt tudja hogy gyenge volt. Ja valami kreatív és hihetőn előadott story  kellett volna. Végül is,úgy döntöttem hogy azt mondom  rátámaszkodtam,mert bele ment valami a szemembe és ki akartam szedni,erre a csaptelep leszakadt. Egyikünk sem akarja hogy kirúgjanak... Egyikünk sem szeret hazudni,de végül is tényleg rátámaszkodtam csak nem abból az okból amit neki mondok majd.Négy óra volt,mikor Bret megérkezett a stúdióba és az első kérdése persze hogy az volt,hogy mi történt.Végül is semmi baj nem lett belőle és Bret csak annyit mondott hogy máskor vigyázzunk,mert nem akar még egy ilyen műsort...Megígértük neki hogy befejezzük,és nem lesz több ilyen.
Utána azért megrovásként megjegyezte hogy ne tegyük fel instagramra azt ahogy éppen leromboljuk a várost,mert aláássa a profizmus látszatát.
Ezek után eldöntöttük,hogy egyszer,valakinek a szülinapja alkalmából biztosan tartunk egy habpartyt!




DANA SZEMSZÖGE:



Mindenki elég gyorsan eliszkolt miután Bret megkínzott minket egy kis skálázással és táncórával.Azt tudom,hogy a lányok skypeolni mentek haza,a srácokat nem tudom,de mi Jamesel nem siettünk annyira nagyon.Inkább nosztalgiázásba kezdtünk arról ki milyen állatságokat látott és vagy csinált New Yorkban.El is voltunk vele.Nagyon sokat nevettünk egymás balgaságain,és én boldogabb annál,minthogy ismét beszélhetek Jamesel nem is lehettem volna...Amíg egy ismerős arcot láttam az utcán közeledni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése