Évadok

2014. március 8., szombat

Popular!

Sziasztok!
 íme a harmadik fejezet.Jó olvasást remélem tetszik majd.Kívánjatok nekem sok sikert a jövőhétre rámfér na ennyi! =D
Xoxo

KOMMENTEKET KÉRNÉK! ;-)





 






AMANDA SZEMSZÖGE:








Mikor az igazgató kimondta hogy két hét Dana mintha lefagyott volna nagy bociszemeket meresztve.





























-Dana,élsz még?-ráztam meg-
-Jaja igen de ez ez nem fog menni.Egy hónappal kalkuláltam és az a két hét az az kell!-mondta kapkodva-
-Shhh nyugi megleszünk.Ha meg nem...legalább megpróbáltuk nemde?-kérdeztem vissza-
-De úgy van!-vágta rá Sarah-
-De nem csak próbálni akarom,hanem megvalósítani.-makacskodott Dana-
-Dans fiatalok vagyunk nyugi.Annyi esélyünk lesz még.-biztattuk-
-Jó rendben.Összeszedtem magamat oké akkor menjünk és mutassuk meg ezeknek ki is a király- vágott elszánt arcot-
-Hihetetlen hogy milyen gyorsan össze tudja kapni magát!-lepődött meg Sarah-
-Jaja majd külön sulit nyit  lelkibetegeknek.-nevetettem-
-Hahah nagyon vicces...öhmm irány a stúdió!-mondta komolyabbá válva Dans-
-Igenis főnök!-szalutáltam-
-Tényleg?-nézett szúrósan-
-Nem nem máris indulunk-mondta Sarah pergősen-
-Köszönöm-dúdolt Dana-
-Jaj gondolom meg sem akarod kísérelni azt a lemezszerződést ahogy a pofikádon látom.-vigyorgott Danara öntelten Jessica-









DANA SZEMSZÖGE:


-Jaj gondolom meg sem akarod kísérelni azt a lemezszerződést ahogy a pofikádon látom.-vigyorgott öntelten Jessica-
-Oh dehogynem.Bret Disend remek producer és remek kapcsolatai vannak mint például Kevin Rudolf vagy Claude Kelly.Én pedig olyan énekes lánya vagyok aki New York gitáristene volt tehát eszem ágában sincs nem megpróbálni!-mondta vidáman és egyértelműen-
-Jaj drágám hisz esélyed sincs nézz magadra...Hangod még annyi sincs mint kinézeted.Ráadásul nem vagy popsztár alkat...Ismerd be engem visz majd LA-be és végre bebizonyítom milyen kis aljas,számító liba vagy!-mondta fellengzősen-
-Nem hiszem hogy kettőnk közül itt pont én lennék a felszínes és számító már bocs.-vetettem ellen-
-Jaj drágám mindent megteszel hogy magadra vond a figyelmet.Például valamelyik nap azon az ének órán vagy egyáltalán ezzel a hajjal és öltözködéssel.-oktatott volna ki-
-Figyelj csak nem tudsz érdekelni és tudjál rá hogy mi fogunk LA-ba menni nem te vagy ti vagy akárki más-löktem odébb hogy elmehessek-


Mikor hátrasandítottam ezt a tekintetet láttam










Innentől kezdve tudtam hogy ellenfélnek tart.
A lányokkal estig próbáltunk és próbáltunk majd végig a két héten át ugyanez ment.Reggeltől estig gyakoroltunk és teljesen átszellemültünk a kihívásnak.
Minden energiát befektettünk és minden tehetséget.Innentől kezdve húsz évesen nem lehet többet tenni.

Twitter:

@Bret_Disend: Sok sikert nektek skacok akik #NewYorkban a @NYCartInstitute intézményében tanulnak és jönnek a meghallgatásra! RT&Fav ha ott  leszel!


Na igen...Ez a Tweet ráébresztett hogy három napunk van hátra és le kell nyűgöznünk Bret Disendet.


-Lányok figyeljetek válasszunk ki jó ruhákat meg minden a dalunk remek a koreográfia is atom.Bret Disend adhatja is a szerződést.-mondtam  vidáman-
-Hmm milyen jól érzed magad.Na ezt a Danst szeretjük.ölelt át Sarah-
-Tudom-vágtam rá mosolyogva-
-Most már együtt kellene végig lenni.Három nap töltsük nálam.-javasolta Am-
-Rendben összecuccolunk és vamos!-válaszoltam-
-Alig várom hogy Los Angelesbe érjünk.-lelkesedett Sar-
-Sar,nyugi még semmi sem biztos.Reméljük hogy mi megyünk LA-be de ne legyünk egosok mint Jessica.Apu pénze neki mindenre jó.-puffogtam-
-Hagyd már rá Dans!-nyugtattak a csajok.-
-Okés na pillanat anyut lefőzöm hogy elszabaduljak.Utálom azt a csávót...Apának képzeli magát vagy mi a fene...-forgattam a szemeimet-
-Na menj már szellőzik a reklám!-sürgetett Amy-
-Jó sorry nem akarom hogy világ ne lásson több reklámot!-zártam be az ajtót magam mögött-
-Sziasztok anyu majd hétvégén jövök addig Amandanál leszek.-mentem be a szobámba-
-Mert?-kérdezett-
-Mert sulis feladatunk van.-vágtam rá-
-Miből?-kérdezett tovább-
-Biológia.Meg kell figyelni egymás alvását bizonyos változókkal.-rögtönöztem valami hihetőt-
-Rendben.De azért felhívom a tanárodat hol a száma.-faggatott-
-Itt.555-321-490-468.Mehetek végre?-mondtam unottan-
-Kit keressek?-áskálódott-
-Miss.Thompsont-vágtam rá-
-Jó.-
-Csá!-mentem ki-
-Na végre már azt hittük meghaltál!-nevetett Sar-
-Hahah humoros de nem.-mosolyogtam vidáman-
-Jó rendben haladjunk menjünk próbálni.-mondta izgatottan Amy-
-Jó menjünk.-vigyorogtam-


Odaértünk ismét próbáltunk,kicsit lelkiztünk támogattuk egymást,és elterveztünk minden apró részletet.Aztán ledaráltunk egy hívást anyuval mint Ms.Thompson és hihetetlenül elhitte.Innentől kezdve sínen voltunk és tudtuk hogy ha mindent úgy csinálunk ahogy megbeszéltük rendben leszünk.

A nagy reggelen lőttünk pár képet,Instagramra mielőtt elindultunk volna.

INSTAGRAM


Dans_Music: Stop don't say that it's impossible cuz' I know it's possible! ;-) #Neonistas



 





Am_ScottXo: Ha már elkezdtük I will be Popular I will be Popular! =D  #Neonistas 








Sarah_Cruz I'm gonna get there Popular! ="D Én meg zárom a sort! ;-)  #Neonistas 














Miután feltöltöttük a képeket Instagramra elindultunk a meghallgatásra.Olyan jesszusom hangulatban.Én elég sápadt lehettem legalábbis annak éreztem magamat,majdnem kiájultam a sorból.
Aztán...szólítottak minket. 






JESSICA SZEMSZÖGE:








Le kell hogy győzzem őket.Én sose veszítek semmiben senkivel szemben.Vagy így vagy úgy de nyernem kell.Nekem kell ragyognom nem másnak.Ezért úgy döntöttem hogy meg próbálok hatni arra a producerre és elmentem az irodába amit az iskola kiadott neki amíg itt tartózkodik. 


-Mr.Disend!Jó napot az iskola legkiválóbb diákja vagyok Jessica Correl örvendek uram akkora megtiszteltetés itt látni önt!-hízelegtem-
-Igen Ms.Correl?Mit óhajt?-mondta hűvösen-
-Jaj uram kérem,itt áll maga előtt a legjobbak legjobbja akinek fizetnie sem kellene a stúdióköltségeit.-mondtam bájologva-
-Kislány nem fogok bedőlni a zsarolásnak!Engem nem lehet megvesztegetni,3000-4500$ a költség inkább viszek tehetséget mint pénzt-oktatott ki-
-Uram háromszor annyit is megadok önnek de engem kell vinnie.-mosolyogtam-
-Azt viszem akit én és a kollegáim kiválasztunk.-zárta rövidre-
-Nyilván nem mondtam hogy apucika milliókkal támogathatná a stúdióját meg azt az ótvar bandát valami Rush...-mondtam éppen kilépve az ajtón-
-Gyere csak vissza!-hívott be-
-Igen uram?-kérdeztem várakozva-
-Nem tetszik a módszered de a támogatók nem ártanak.Azonban tetszik hogy eladónak véled a világ legnagyobb lemezkiadójának a szerződését!Nem szeretjük a nagyképűséget-folytatta a fejmosást-
-Sajnálom uram de kislány korom óta az az álmom hogy világhírű énekes lehessek.-mondtam szomorkásan-
-Gondolom de mindenki másnak is aki jelentkezett így hát nem kivételezünk senkivel.-mondta szigorúan az ajtóra mutatva-
-Rendben köszönöm.Viszlát.-mentem ki-


A francba ez a csávó szigorú és hajthatatlan...Nem baj úgyis én vagyok a legjobb. 



Íme az én dalom 








DANA SZEMSZÖGE:




Szólítottak minket és felmentünk ezzel a dallal és koreográfiával.  



(tudom hogy nem ugyanazok a lányok de na nem tudok videótszerkeszteni XD #Blogger )








-Remek produkció!Köszönjük.-mosolygott Mr.Disend-
-Köszönjük viszlát!-mentünk ki-
-Rendben akkor elvonulunk döntést hozni felettetek.Addig is viszlát.-álltak fel-


Visszajöttek egy óra múlva és nehezen de kimondták a szerződtetett nevét...és nem mi voltunk...Hanem Jessica Correl.


-Én?Köszönöm szépen-kérdezte ilyen arccal-










Persze kicsit sem átlátszó hogy öhmm...megjátssza a meglepettséget...


-Tudod Danaval ellenben én verekedhetek mert tudja az anyám hogy ide járok te szőke liba!-ugrott rá Sarah-
-Ácsi nem nem.Dana is verekedhet ugyanis nem érdekli!-gurultam be-








-Igazgató Úr kérem segítsen ezek a beteg libák bántani akarnak.-kényeskedett-
-Nem csak akarlak de foglak is te picsa ugyanis mindent tudok a zsarolási kísérletedről!-ordibáltam-
-Hölgyeim mindenki menjen haza öltözzön át és este ismét várjuk önöket a nyomozás után.-küldött ki az igazgató-


Elindultunk vissza Amhez átvedleni valami kényelmesebb,lezserebb cuccba aztán visszaindultunk.
Úgy éreztem lehiggadtam de aztán mikor annak a szőke libának a pasija megpróbált megint nyomulni kiderült hogy mégsem.Sőt nagyon nem!









-Ms Houghes mi folyik itt?-lépett mögém az igazgató-
-Sajnálom csak idegesít ha a melleimet bámulják-ültem le-
-Mr.Disend és partnerei megerősítést adtak arra amit Ms.Houghes mondott és üzenik hogy a Neon Girls megy Los Angelesbe szerződött félként.-mondta tájékoztatóan-
-Köszönjük szépen!-ugráltunk-
-Nincs mit megérdemlitek.De ha lehet a riportereket majd ne!-mosolygott-
-Viszlát!-köszöntünk el-
-Viszlát!-biccentett büszkén-


Este hazamentem és miután anya azt hitte lefeküdtem aludni elkezdtem pakolni és éppen elindultam volna kifelé amikor...





2 megjegyzés:

  1. Na szóval Szia! és sok sikert :) (holnapra)
    Jesszi de sokat énekeltem a Gonna Shine-t miután láttam Sharpey csillogó kalandjait. Amúgy amúgy és amúgy nagyon tetszett. ezek voltak azok a gifek amiket nem néztem meg? :O amúgy jók :)
    xx
    (ui. a blogger mindig ellenőrzi, hogy nem vagyok-e robot különös)

    VálaszTörlés
  2. Hahaha teee android haha <3 am nem köszi az lesz a legkönnyebb már csak elbeszélgetés.Am igen azt hiszem pont ezeket küldtem =D Köszi a komit jó komit kapnu. És a Gonna Shine jó szám de kissé egos de ide illett haha =D

    VálaszTörlés