Évadok

2014. március 28., péntek

So What?

Hello-Hello!
Itt is az újabb fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást! =)







                                      













DANA SZEMSZÖGE:


Miután a többiek leléptek mi Jamesel még maradtunk beszélgetni.



-Vöröske!Mégis miért pampogott anyud annyit amiatt hogy itt vagy?-érdeklődött-
-Tudod apu is énekes volt,és korán halt meg,anyu pont ezért tiltott el a zenétől,hogy "megóvjon",pedig nekem ez az életem.-mondtam és éreztem a megnyugvást hogy elmondhatom amit érzek-
-De az anyádként az lenne a dolga hogy engedjen azt tenni amit szeretsz.Nem?-kérdezte értetlenül-
-De az lenne!-vontam vállat-
-Hol jobb?Itt vagy NY-ban?-kérdezett-
-Mindkettőt imádom!-vágtam rá-
-Valahogy így éreztem én is.-mosolygott-
-Az nem...-néztem lefagyva magam elé-
-Ki?-kérdezett vissza James-
-Az a szőke srác!-irányítottam arra a tekintetét-
-De az Ő gyere!-rántott maga után-
-James ez nem oké így!Hogy kerül ez ide?-borultam ki-
-Nem tudom,de másfél hete is megtalált.-mondta unottan-
-Pont az a baj!-mondtam aggodalmasan-
-Várj csak,gyere!- 
-Figyelj nem lehet ezt így,maradj itt.-mentem ki-



-Oh hello mit akarsz?-néztem rá dühösen-
-Jaj gondolom beszéltél a zsidóval.Szegény ördög szerelmes...-nevetett-
-Igen...Tudom,mert én is az vagyok...Pont a szegény ördögbe!-mondtam gúnyosan-
-Jó vicc volt!-jegyezte meg,és látszott hogy nem hiszi el-
-Kár,hogy nem vicc hanem az igazság...Szeretem Jamest,jobban mint téged valaha,tudod izé...vele beszélgetni is lehet,és van esze és szíve...Ja és jól néz ki valamint tehetséges erről ennyit!Na csá!-indultam el-
-Ugyan már...Mégis hova sietsz?-rántott vissza-
-Közöd annyi mint eszed ergo semmi!-vágtam rá háborogva-
-Ereszd el a lányt!-hallottam meg James hangját magam mögött-
-Jaj édes istenem de megijedtem!-nevetett-
-Hagyd békén Danat!-mondta ingerülten James-
-Dehogy nem látod hogy még mindig ugyanúgy viselkedik mint amikor kimondta hogy vége?!-vigyorgott-
-Ellenvetem,mert nem így van!Sokkal másképp viselkedem szóval takarodj!-vágtam gyomorszájba- 
-Ja és a máson azt érted hogy egy zsidót próbálsz ki,remek!-nevetett tovább-
-Akadj le Jamesről is és rólam is!-kiabáltam-
-Eleve nem jössz ki ha azt akarod hogy leakadjak!-ellenkezett-
-Hagyd már békén nem látod hogy nem akar beszélni veled?Pusztán azért jött ki hogy elmondja húzzál el a búsba!-mondta mérgesen J-Dog-
-Hagyjuk már...-mondta megvetően-
-Hagyjad már!...Igen hagyhatnád már Danst élni és szerelmesnek lenni!-mondta hevesen Jaimie-
-Ha élni akarna nem itt tartana.-pufogott tovább Blake-
-Most volt elegem!-akadt ki James és nyakon vágta a másikat mire az összeesett és bementünk a stúdióba-
-Ez?-lepődtem meg-
-Olcsó trükk...Van itt ez a pont a nyakadon...ha itt megütnek elájulsz.-mondta cseles hangon-
-Nem is rossz!-nevettem-
-Ugye!-csatlakozott a kacagáshoz-
-Sajnálom James.Ne is figyelj rá semmin se teszi túl magát.-csóváltam a fejem-
-Dana nyugi!-ölelt át-
-Köszönöm hogy ilyen türelmes vagy,más lelépett volna a francba.-bújtam hozzá-
-Nyugi..én ellenben azokkal a másokkal..tényleg szeretlek!-puszilt meg-
-És én is téged!-mondtam boldogan-




TWITTER:


@Dans_Music:Jött veled a nyár és te mindent megváltoztattál érzem a hűs tenger friss illatát,mert a szívembe napfényt loptál a múltam csak múlt,emlék ma már #idézet #büszkekislány 



@jamesmaslow: Cuz' the world stops... =) 






JAMES SZEMSZÖGE:



Miután elment az a barom elindultunk Danaval a belvárosba sétálni,mert jó idő volt,és amúgy sem látott még mindent.Fotózgattunk,ami vicces volt ugyanis vannak arcaink...Úgy hat lehetett amikor elváltak útjaink,én mentem a srácokhoz dalokat írni,Dana pedig haza ment.Azt mondta valami változni fog,majd ne lepjen meg.Pont ezzel lepett meg,hogy bejelentette hogy készül valamire.Megírtuk a dalt a srácokkal a következő albumra.Aztán bementünk Brethez és Scotthoz akik elmondták,hogy filmet fogunk forgatni Angliában.Örültünk neki hiszen Anglia jó hely és sok új lehetőséget tartogat.





SARAH SZEMSZÖGE:













Dana hazaért és azt mondta menjünk el vele hajfestéket venni ugyanis majd át akarja festetni a haját,hogy végleg véget vessen az előző korszakának. 
A barna hajszínt javasoltuk neki,és meg is fogadta,vettünk egy szép barna árnyalatot.Az hogy majd mikor lesz átfestve a haja az még egyenlőre rejtély de valószínűleg nem túl soká. 
Este elkezdtünk dalt írni,és utána kitakarítottuk a lakást nagy éneklés közben majd lefeküdtünk aludni.









A másnapot is a srácokkal töltöttük,elpoénkodtunk a belvárosban délig utána mentünk dolgozni a stúdióba.Lassan végeztünk az album dalainak felvételével,ami örömmel töltött el mindenkit,pláne hogy végre valahára megkaptuk az igenlő választ a maradásunkra a stúdió tulajdonosától.
Szebben nem is végződhetett volna a Május!


TWITTER:

@Sarah_Cruz: Boldog Júniust! =)


@Am_ScottXo : Itt a nyár fiatalok ;-)


@Dans_Music: Ain't nothing but a Summer Jam everybody go Party&Dance..We're gonna party as much as we can =)


@jamesmaslow: Can't get you outta my mind I can't lie cuz' a girl like you is so hard to find! 


@thecarlospena: Wazzzaaa Summer? ;-) 


@kendallschmidt:  WoooHooo Summer! 



Másnap mivel itt a nyár elmentünk ruhákat vadászni a nyári szezonra...sikerült beszerezni egy-két darabot.











DANA SZEMSZÖGE:








A hét további részét főképp a lányokkal töltöttem,mi is és a srácok is dolgoztak tehát nem volt időnk.Két napon elmentünk bevásárló nyári túrára,vettünk ezt-azt meg elmeséltem a lányoknak mi történt a stúdió előtt.
Miután letettük otthon a shoppingot elmentünk a partra ahol napoztunk és úsztunk egyet meg röpiztünk,egyszer majd elrángatjuk a fiúkat is mert úgy még viccesebb lesz.
Esténként eljártunk kávézni és sütizni,meg skypeoltunk az otthoniakkal,és Olive mondta hogy anya LA-ben van Ő meg nagymamáéknál.Abban a pillanatban kaptam mini szívrohamot!!
A stúdiót nem valami nehéz megtalálni,és mindennap ott voltunk a munka miatt.Onnan pedig tud követni ráadásul egészen biztos vagyok benne hogy nem megdicsérni akart,vagy gratulálni Jamesnek és nekem és sok boldogságot kívánni.Még messzebbre megyek,valószínűleg ki fogja csinálni Jamest,mivel utálja a zsidókat,és a zenészeket is! Igazi öröm lesz a látogatása úgy érzem! 


Felhívtam Jamest hogy amíg anyumat nem sikerül lerázni csak telefonon beszélgessünk,de Ő makacskodott hogy ez az Én életem ne anyum élje már,egyet is értettem vele,de nem akartam hogy meghaljon vagy találkozzon anyuval ami ebben az esetben egy és ugyanaz. De mindannak ellenére amit az jelentett hogy anyu itt van úgy döntöttem Jamesnek igaza van,én élek most nem anyu.Tehát minden adandó alkalommal találkozgattunk.
Egyik nap amikor a stúdióba mentem anya ott állt előtte...Elkerülhetetlenné vált hogy beszéljek vele így összeszedtem magamat és a világ legboldogabb emberének akartam tűnni.


-Szia anyu.-köszöntem-
-Szia.Te mégis mit képzelsz hogy eljössz otthonról mikor megtiltottam neked?-szidott le-
-Anyu nagykorú vagyok hadd éljek már úgy ahogy nekem jó.Nem károsítom magam,boldog vagyok,imádok itt lenni és énekelni meg táncolni mégis mi a baj ezzel?-kérdeztem-
-Az hogy nem engedtelek el és nincs semmi más terved mint ez a maflaság.-folytatta a tervem becsmérlését-
-Hagyjuk jó.Inkább légy büszke,nemsoká lemezem is lesz,és elértem valamit.Szia!-mentem be a stúdióba mert éreztem hogy ideges leszek-



Ismét táncpróbák majd megbeszélések az albumot illetően majd fotózás az albumborító miatt. 
Este lelkiztünk a lányokkal,és játszottunk egy kis "*Hazudj Ha Tudsz*"-ot elég vicces ugyanis egyikünk sem tud hazudni szóval minden alkalommal lebukunk amikor hazudni próbálunk.Miután meguntuk a "hazudozást" betettünk egy horrorfilmet csak hogy jól aludjunk el este.

Reggel találkoztunk a srácokkal akik elmesélték hogy szerződtek velük egy Londoni filmre,aminek a címe Big Time Movie lesz.Örültünk nekik,és persze akkor már elkezdtük megbeszélni hogy mi is mehetünk-e természetesen Bret és Scott szabja meg,illetve a lemezmunkálatok haladása. 
Tizenegykor a stúdióban voltunk,egy videoklip és egy turné tárgyaláson majd Brettel megbeszéltük hogy mi is szeretnénk a srácokkal menni Londonba,nehezen de belement,mondván hogy akkor tudunk egy pár koncertet adni ott is,és ott forgatjuk le a klipünket.



Elkezdtünk bepakolni a két nap múlva esedékes Londoni útra és be voltunk sózva,alig vártuk! 
Június tizedikén indultunk el és aznap este biztonságban landoltunk a Heathrow légikikötőn.
A srácok másnap el is kezdték forgatni a filmet egészen hajnalig talpaltak miatta és körülbelül ez ment az egész utazás alatt. 
Míg ők forgattak,mi meglestük a nevezetességeket.Köztük a Buckingham Palace-i őrséget és őrségváltást is,nem lehet velük nem viccelődni.De sajnos fotók nem készültek arról ahogy szívózunk velük. A British Museum majdnem három napot vett igénybe,óriási az az épület,remek kiállított tárgyakkal illetve oda a fiúkat is elengedték velünk.Minden nap más helyekre kóricáltunk el és vettünk sok ruhát,meg kipróbáltunk sok mindent amit otthon nem csináltunk még.Sokfajta új teát megkóstoltunk, a tipikus Fish&Chips sem maradhatott ki a sorból.A Guinness sört is megkóstoltuk,egész finom.Sétáltunk az esőben ami olyan gyermekien felszabadító érzés volt.
Egyik este James elhívott vacsorázni,amire örömmel mondtam igent. Nagyon jól éreztem vele magamat,és sokat nevettünk együtt. Ráadásul a Hyde-parkban sétálva elcsattant az első csókunk. Hirtelen úgy éreztem magamat mintha elvágták volna a múltam köteleit abban a pillanatban amikor megcsókolt. Boldog voltam hogy pont ott és pontosan vele és akkor vagyok. Egész este el tudtam volna merülni a tekintetében,minden olyan szép és tiszta volt benne minden. Vele akartam lenni,ott maradni a csillagos ég alatt ahol olyan nyugalmas volt minden.Lassan elindultunk a hotelba mivel fáradtak voltunk,és Ő reggel nyolckor kezdett a forgatáson és nem akartam annak oka lenni hogy elalszik a kutyajelmezben vagy valami hasonlóban...Annyit tudok hogy őrületesek azok a srácok és a film se lesz különb a sorozatnál. Tehát készülhetünk a hatalmas marhulásokra és sírva nevetésekre.





A Látványosságok amiket láttunk :




                                                                     Big Ben







Tower Of London







Buckingham Palace






Őrségváltás 








London Eye







Trafalgar Square








British Museum 









Greenwich 














Miután végigjártuk Londont repültünk egy sétarepülővel...Miközben a fiúk valahol alattunk bohóckodtak a filmben...Alig várjuk hogy lássuk a melójuk gyümölcsét.











A sétarepülés után piknikeztünk a Hyde-parkban ami szintén tök jó hely volt.Azonban London egyik hátránya LA-hez vagy NY-hoz képest hogy hatkor minden bezár,ellenben az amerikai boltokkal amik 
80%-a éjjel-nappalos.
Bármi is volt nagyon jó kis út volt a Londoni,mi imádtuk,a fiúk is.Adtunk pár koncertet és leforgattuk a klipünket,tehát mi sem maradtunk meló nélkül.Illetve a film miatt a srácok skype tárgyalást folytattak egy Beatles feldolgozás album érdekében.Az lesz a következő projekt a második album után,aminek Elevate a címe,és remek dalok vannak rajta.


Július 13.-án indultunk haza reggel,késő délután érkeztünk meg Los Angeles repterére.
Három nap múlva James szülinapja lesz és még semmi időnk nem volt szervezni a beígért habpartyt neki ezért a landolás után mindenki fáradtan "hazament" köztük James is...Azonban a többiek eljöttek hozzánk szervezni az őrületes habbulit meg megbeszélni ki mit vesz Jamesnek a születésnapjára...Én egy kis kutya mellett döntöttem. Egy alaszkai Klee Kai-t választottam mert az olyan stílusosan illik a szülinaposhoz. 










*Hazudj Ha Tudsz-->Egy kártyajáték amiben a kezdőlappal megegyező kártyát kell letenni,ha nem azzal megegyező kártyát tesz le az illető az a hazugság... #Blogger =) *




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése