Évadok

2014. március 16., vasárnap

Meglepetés széria!


Sziasztok! SURPRISEE!
Itt is az ötödik,hosszú,drámázós fejezet remélem tetszik! ;-)
Tessék kommentelni és e-mailezni XoXo

















DANA SZEMSZÖGE:






Eltelt két hét majd három hét a várakozással de nem jeleztek vissza a fejesek...Semmit se igent sem nemet!Mi lányok eléggé kibuktunk ezen a szituáción,mert nem szeretünk partra vetett halként az esőre várni...Bretet is bosszantotta némileg a dolog mert ő is tudni akarta hogy elkezdhetünk-e melózni de nem vették fel.Attól független minden nap keményen próbáltunk,és a lányokkal dalokat írtunk az albumunkra sőt kicsit csipegettünk a fiúk zenéiből is,mármint hogy segítettünk egymásnak a dalokban.Aztán jött a negyedik hét ismét jelek vagy válasz nélkül...Mindenki ki volt borulva TELJESEN!

Az ötödik hét egyik reggelén bevontunk mindenestül a stúdióba és ismét egész nap ott időztünk táncórákon,felvételen,és megbeszélésen a fejeseket illetően.
Utána elmentünk pizzázni.


-Na ki szereti a vidámparkot rajtam kívül?-kérdezte tervezgető hangon Kendizzle-
-Mindenki!-vágta rá Am-
-Remek akkor megyünk a pizza után.Van egy vidámpark-játékterem a parton innen nem messze.-mondta széles vigyorral-
-A francba!-pattantam fel-
-Szia mit szeretnél?-szóltam bele a telefonba-
-Most azonnal hazajössz különben nem tudom mit kezdek veled!Kerestetni foglak a rendőrséggel lányom!-ordibált anyám-
-Jó helyen vagyok semmi bajom Bret vigyáz ránk,és nagykorú vagyok hagyj már élni!És nekem ellenben veled még fontos Apu emléke és életműve-háborodtam fel-
-Hazajössz mert azt mondtam!És mert olyan habókos vagy mint apád!-kiabált,és apu említésére könnyek szöktek a szemembe-
-Jó napot hölgyem!Itt Bret Disend a lánya szerződött Managere,kérem nyugodjon meg minden rendben a lányok a mellettem levő lakásban laknak.Aggodalomra semmi oka.-kapta ki a telefont a kezemből James amint látta hogy reménytelen vitába cseppentem-
-Mégis mit akar?-akadt ki anyu-
-Ne frusztrálja a hölgyet így is van elég stressz a szakma kezdeti fázisában van ilyenkor nyugalom kell.Visszhal-tette le-
-Köszönöm!-hálálkodtam-
-Nincs mit igazán semmit itt minden kezdet ezerszer nehezebb!-mondta kedvesen-
-Akkor zabaparty!-lelkendezett  Los-
-Ne legyél már tapló tapír!-vágta oldalba Kendall-
-Semmi együnk-nevettem-




A rendelésünk elfogyasztása után elindultunk a vidámparkba ahol a nyereményjátékokat vettük sorba először hogy senki se legyen rosszul a frissen fogyasztott étel miatt.

Az első áldozat a léghoki volt.Lositoval mentünk egyet egálban végződött utána cserélgettük a párokat hogy mindenki mindenkivel sorra kerüljön.
Utána elmentünk a plüssvadász játékokhoz,a tejes doboz céllövöldéhez,és az űrlény lézeres játékokhoz,majd gokartoztunk egy fél órát.Utána hullámvasút és társai következtek.


-Gyerekek irány a hullámvasút!-nevetett Logan-
-Srácok van egy kis probléma!-szóltam közbe-
-Az hogy nem állunk sorban gyere!-rántott maga után Mr. Zoo York-
-De nekem...-mire ezt kimondtam már egy kocsiban ültünk és elindultunk a halálba,na jó csak szerintem! de akkor is...-

-Jaaaames te idióta!-bújtam a vállába hogy ne lássak semmit-
-Isten neked tériszonyod van!-esett le neki a tantusz-
-Igen!-vágtam rá sikítva-
-Bocsi-takarta el a szemem és a fejemet a karjaiba temette hogy véletlen se lássak,közben kommentálta hogy mi fog következni hogy ne ijedjek meg tőle-

Mikor végre kiszálltunk csapkodni kezdtem a karját hogy felrángatott,de persze egész jó volt,de csak mert Jamesnek nagyon finom az illata és végig hozzábújhattam habár véletlen volt,de akkor már jó volt ez a része.
Utána következett a többi játék köztük a Titanic ami egy forgó hajó ami fejjel lefele meg különböző irányokban forog.


-Mivel felrángattál ezért melletted leszek a hajón hogy te hallgasd a sikolyom-fenyegettem Jamest-
-Remek-mosolygott-


Hat körül jöttünk ki a vidámparkból utána még elidőztünk a tengerparti corson ami kellemes volt úgy nyolc körül pedig elindultunk haza.De velem valami nem stimmelt,elég levert és lehangolt voltam mikor elindultunk haza.Valami felzaklatott,de nem tudom mi.





Éjfél körül valaki kopogott az ajtón.Álmosan kicsoszogtam és meglepve láttam hogy James az.




-Szia.Baj van?-kérdeztem meglepve-
-Szia nem csak aggódtam érted,nagyon elkenődtél este.Jobban vagy?-kérdezte őszinte nyitottsággal-
-Kicsit.-vontam vállat-
-Na gyere csak!-rántott ki-
-James mégis mit csinálsz fél egykor?-akadtam ki ásítva-
-Feldoblak.Csak gyere-
-James pizsamában vagyok!-hőköltem hátra magammal rántva őt-
-Ja tényleg,oké öltözz fel megvárlak!-dobta vissza a kulcsomat-
-Köszönöm!-vonultam be-


Felöltöztem valami egyszerűbe ami kényelmes.


-Elviszlek egy helyre amit csak én ismerek.Akkor szoktam oda elvonulni amikor elkenődök vagy elbizonytalanodok.-avatott be terveibe amint kimentem-
-Búvóhely?Cuki!
-Azaz!-vágta rá és beindította a motort majd a tengerpart fele vette az irányt-


Itt kötöttünk ki végül




Leültünk a homokba és a kékes-szürke ezüstös fényben megtörő hullámokat néztük és kacsáztunk.Hihetetlen de perceken belül tényleg jobban lettem a hely hangulatától.Átgondoltam hogy tényleg LA-ben vagyok és befuthatok mint énekes.Ráadásul olyan kedves embereket ismerhettem meg mint a srácok vagy Bret és magamat is más fényben látom,sőt az egész világot is.


-Ugye hogy jobb?-bökdösött az a marha-
-Igen te marha.Jobb,sokkal.Köszönöm.-öleltem át-
-Kérlek erre vannak a barátok!-mosolygott-
-Miért vagy ilyen kedves alig ismersz?-kíváncsiskodtam-
-Dana figyelj nem mindenki tapló!-mutatott magára-
-Hát persze-nevettem-
-Jó bocsi de látod..Jobban is vagy.-boxolt gyengéden és biztatóan karba-
-Igen hála neked ezt az estét szerintem egy ideig nem fogom elfelejteni gyönyörű ez a hely!-forogtam körbe-
-Lesz jobb is gyere csak-állt fel és elindult felfele egy dombon-
-Most hova kapitány?-nevettem-
-Fel a hegyre fel a csúcsra a világ hódítására!Bocsi sok háborús dal...-énekelt-
-Nem zavar.-vontam vállat-
-Nézd mi van ott!-mutatott egyenesen felfele-
-Istenem de szép,innen belátni a várost!-ámultam el-
-Jó hely ha hirtelen úgy érzed elhagy az erőd és önbizalmad.-mondta-
-Igen,máris még jobban vagyok-vidultam-
-Apud balesetben hunyt el?-kérdezte kíváncsian-
-Igen egy részeg kamionos lesodorta a kocsit az útról.-mondtam keserűen-
-Ilyen emberek élnek?Jesszusom részvétem látszik mennyire szereted apudat.Másik kérdés miért nem bízol senkiben?-
-Mi ez vallomásfelvétel?  Egyébként azért mert az első és egyben előző kapcsolatomban csúnyán megjártam.Két évig tartott,apu már az elején szólt hogy nem lesz jó,de én belementem és miután meghalt nagyon megjártam,röviden ennyi.
-Idióták mindenhol.-csóválta hitetlenkedve a fejét-
-Köszi hogy átjöttél és felvonszoltál ide sokkal jobban érzem magam és visszatért az eltökéltségem.-
-Nincs mit figyelj új hely,új helyzetek,új emberek ez félelmetes és  jó,de veszélyes hogy elveszted önmagad,kell a kapcsolat a régi dolgaiddal hogy ne tűnj el emberileg.Új életet kezdeni nagyon nehéz mi segíteni akarunk hogy nektek könnyebb legyen. Jesszus hajnali kettő van és holnap tízkor kezdünk!Versenyfutás lentig?-tartott lelkifröccsöt majd kihívott versenyre ahogy meglátta mennyi az idő-
-Legyen Mr.Maslow!-fogtunk kezet-
-Hajrá!-indultunk el mint két idióta akiket sok sok óriás idióta kerget...-

Mikor éppen leért volna a hátára ugrottam így visítva


-Ne olyan sebesen Mr.Maslow!-így tehát senki sem nyert-
-Ne már!Komolyan?Ez csalás!-akadt ki-
-Nem ez NY style!-kacsintottam-
-Igaz!-vágta rá-
-James...-
-Igen?-fordult vissza-
-Köszönöm!-öleltem át-
-Nincs mit alap.-ölelt át ő is-


Visszavitt a lakáshoz majd elindult haza.Az hogy átjött sokat jelentett nem is tudom miért,de különös érzés volt a közelében lenni,nem olyan mint bármelyik sráccal lógni.

Erről a naplómban is említést tettem.



Apu!
Igazad volt,nem minden ember rossz.Van akikben kiviláglik a jóság és a szeretet...
Van még ember aki meglátja a lelked rejtelmeit és a félelmeidet és erősebbé tesz és kihozza a legszebb énedet,és a lelked legszebb dalát! 
Megismertem Jamest,mint barátot és embert és annyira más érzés a közelében lenni mint más srácoknak,mintha ő más lenne,nem egy a sok közül hanem az EGY a sok közül aki látja a lelkemet ha nem is akarom...Ha nem engedem közel akkor is közel van a lelkemhez.Erős a lelkiereje ami rám is kihat tetszik vagy sem.Sose felejtem el hogy ma este átjött és jobb kedvre derített annak dacára is hogy makacskodtam hogy nem megyek el vele,elmentem és gyönyörű volt a "rejtekhelye" megnyugtató és inspiráló mint Ő maga.Olyan mint te voltál...Az aki zsigeri lelki társ és megért.Remélem ezúttal igazam van és Rád fogok hallgatni.Megtanultam hogy a legdrágább kő az,amelyik másokat karcol,de nem ő tűr karcolást.A legnemesebb szív pedig az amelyik inkább vérzik mintsem hogy megsebezzen másokat.James pont ilyen...elönt a béke körülötte.
Utóirat:Megtanultam a leckét és hiányzol. =(  és elértem Los Angeles csillogását.









Ezek után lefeküdtem aludni.
Reggel nyolckor csörgött a vekker,leültünk reggelizni a csajokkal és beszélgettünk.

-Hol voltatok Jamesel tegnap?-kacsintott Am-
-Csak itt a ház előtt beszélgettünk.Látta hogy szarul vagyok azért ugrott át.-meséltem-
-Ja cirka három órára...-tette hozzá Sarah-
-Pfff ne kezdjétek elég anyám.Nem kell hogy ti is húzzátok az agyam-öleltem át őket-
-Ohh és csak rosszabb lett!-lépett be a postával Amy-
-Mi az?lepődtem meg-
-Hát ez!-tette le elém az újságot-
-Hollywood felkapott fiúbandájának , Big Time Rush,frontembere úgy tűnik megtalálta szíve hölgyét az  fiatal ismeretlen vörös hölgy személyében.A Rusherek örvendhetnek a szerelmeseknek,és ennek a képnek amit tegnap hajnalban készített egy fiatal rajongó aki a környéken lakik(a tengerpart). A hölgy egyébként nem ismeretlen hanem még nem adott ki lemezt,az ismeretlen így vegyétek.A lány Dana Houghes frissen szerződött énekes a Neon Girls csapatban.Illetve itt van pár érdekes Tweet:
@JamesMaslow : Here I am,There you are why does it seem so far?#song #love #quote 
@Dans_Houghes:YOU are the thunder & I am the lightning &I love the way you know...                              Sok boldogságot nekik.-olvastam fel a cikket-
-Mi a franc!-akadt ki Sar-
-Ez az hogy felhívom Jamest!-forgattam a szemeimet-
-Szia James láttad az újságot?-kérdeztem hadarva-
-Igen bemegyünk a szerkesztőségbe hogy elrendezzünk mindent.Nem értem az embereket hogy manapság a sztároknak csak csajuk lehet barátjuk aki csaj nem.-hitetlenkedett-
-Igen nem is értem barátok vagyunk se több se kevesebb.Meg amúgy is maximum három hete vagyok a városban senki se épít fel egy kapcsolatot ennyi idő alatt!-értettem egyet-
-Jaja-értett egyet semlegesen-
-Indulok hozzád pár perc ott vagyok addig szia-
-Okés szia-tette le-


Nem értettem mi baja olyan hirtelen semleges lett a hangja...Megijesztett,de más miatt is volt mit aggódni ugyanis anyu is láthatta azt a képet és csak felismeri a lányát...


-Szia!-köszöntem-
-Szia Dany-mosolygott cseppet-
-Menjünk rakjunk pontot erre-puffogtam-
-Igen most már elegem lett.-mondta egyetértve-
-Jó reggelt Dana Houghes,a ma reggeli kiadásukban lehozott főcímsztori miatt jöttünk.-erőltettem modort magamra-
-Az igazgató úr tíz percen belül elérhető lesz.-mondta flegmán a recepciós-
-Remek!-vetettem oda-
-Nyugi.Tudom a NYC style a Nagy Almában divat és menő de itt nem.Itt az LA laza a csúcs azaz háborogj illedelmesen és fejezd ki hogy jobb vagy nála-suttogta James-
-Ohh értem.Rendben meglesz vagy hasonló.-mosolyogtam-
-Na menjünk úgy érzem letelt a várakozási limitem.-pattant fel és elindult a szembe lévő iroda felé-



-Jó Reggelt James David Maslow vagyok és szeretném megkérdezni hogy mégis kitől kapták a képet?Mégis miért forgatják ki a Twitterünket?És mégis miért szálltak ránk?-hadart-
-Egy a képet egy lelkes szőke lány adta le aki azt kérte hogy biztosítsunk számára inkognitót és anonimitást ,tehát kap is mert az ügyfél az első.Kettő a Tweeteket is ugyanaz a fiatal hölgy mutatta és mivel egy nap születtek két óra különbséggel ezért alátámasztó érv.Három mi senkit nem lesünk vagy követünk,de ha csurran cseppen akkor mi örülünk.-mondta unottan-
-Uram mi zenészek vagyunk.Én a legelső számomból posztoltam egy részletet,de nem hahstagoltam fel akkor már rögtön szerelmes vagyok?Kettő mindkettőnket Bret Disend managel,tehát gyakran futunk össze a stúdióban,a BTR és a Neon Girls jóban van,mint barátok.Barátság ismeri azt a szót na az van és az is lesz se több se kevesebb.-mondtam kapkodva-
-Tudja a Twitteren promotáljuk a bandánkat.Egyébként egyetértek,sose lesz kevesebb se több ez a kapcsolat barátságnál-mondta és a végén mintha dühös lett volna,de nem az újságos csávóra-
-Mondja annak akit érdekel.Viszlát-tessékelt ki-
-Csá,paraszt!-vágtam be az ajtót-


-Jól csináltad,remek akkor az LA laza és Nagy Alma style a menő.-mosolygott-
-Köszi.-nevettem-
-Jól vagy minden rendben?-kérdezett-
-Igen irány a stúdió.-vágtam rá és elindultunk a stúdióba-
-Sziasztok a fejesek még mindig nem elérhetőek és nem mondtak semmit sem.-mondta bosszankodva Bret-
-Parasztok!-puffogott Kendall-
-Ja ilyet nem lehet csinálni sem a csajokkal sem Brettel.-értett egyet Los,kb. ugyanolyan vérmérsékletben-
-Nyugi lehet üzleti úton van.Akkor nem használják a telefonjukat.-próbált nyugtató szavakat mondani James-
-Na gyertek táncóra aztán skálázás majd felvesszük s srácokat.-mondta elkenve Bret-
-Okés.-kullogtunk utána-



Ismét eltelt a nap és úgy láttam hogy James le van törve ezért megpróbáltam beszélni vele de nem mondott el semmit.



-James baj van?-kérdeztem aggódva-
-Nem semmi baj nincs ne aggódj.-mondta semmibe tűnően-
-Kérlek mondd már el mi a baj?-faggattam tovább-
-Dans,nyugi semmi.Csak fáradt vagyok.-ment ki-


Ezek után este megpróbáltam még hívni,és SMS-t is írtam neki meg Twitteren is zaklattam de egyikre se válaszolt.Kezdtem aggódni hogy megbántottam vagy valami.Írtam Kendallnek hogy hívja fel,neki felvette a telefont,de ugyanazt mondta neki is mint nekem hogy csak fáradt,és semmi baja nincs.Kendall azonban elmondta hogy elég dühösnek hallatszott ahhoz képest mint amilyen szokott lenni.
Késő este végre James reagált az SMS-emre.
  



 JAMES:


Szia Dans bocsi,nem veled volt  a baj a stúdiózás után kaptam egy SMS-t hogy meghalt a kutyám az kent el.Ne aggódj rendben vagyok


Oké csak azt hittem rám haragszol valamiért.Részvátem a kutyus miatt tudom hogy szereted a kutyákat meg a tiedet pláne =(



Nem dehogy én ennél azért kicsit lelkisebb és őszintébb ember vagyok minthogy magamban pufogjak ha bajom van nyugi =) Köszi,már öreg volt várhattam volna...


Jaj na mindenki szeretné ha örökké tartanának dolgok...!!Most már nyugodt vagyok,és asszem elalszok szóval jó éjt =)


Jó Éjt! =)





Így már nyugodtan aludtam el és reggel békésen keltem fel.Mit sem sejtve arról hogy nagyobb szükségem lesz a békességre mint valaha...







JESSICA SZEMSZÖGE:








Kikönyörögtem apcikából hogy adjon pénzt hogy befussak Los Angelesben,és adott is.A Neon Girlsnek ezennel hivatalosan is annyi lesz.Pláne azzal a fotóval amit készítettem arról a srácról meg Danaról.Sem Dana anyja sem Blake nem fog örülni neki...Hmm mekkora blama lenne ha hazavágnák őket...oohh ja várjunk mégsem.Alig várom hogy első sorból nézzem végig a bukását annak a libának.
Leadtam a drótot egy talán nem is létező szerelemről és idehívtam Blaket hogy megakadályozzam a karrierjük haladását,sőt egy kamu telefont is megejtettem az anyjának hogy rossz hatással van a lányára a város.
Zseniális vagyok,egyszerűen zseniális.Alig várom a végkifejletet,amikor Én ragyogok és senki más.Tapsot nekem amiért összehoztam ezt a sokhálós tervet.Illetve a hab a tortán hogy ha szerencsével járok,még a BTR-t is tönkretehetem...Ennél többet kívánni sem lehetne.Szóval keressünk egy olyan managert aki ellenszenvez Bret Disenddel és máris minden álmom valóra válik.A producer aki a céljaimnak megfelel pedig nem más mint Ian Nazt.Bementem az irodájába és bájologtam egy sort majd aláírtunk egy lemezszerződést és feldobtuk a netre a demomat.



-Jó napot uram szeretnék a világ legjobb producerével szerződni.-
-Jó napot folytassa.-mutatott egy székre-
-Rendben.Nos tudja szeretném tönkre vágni Bret Disendet,és a bandáit és a legjobb hogy az eszközeim is megvannak rá.A terveimhez már csak maga kell,egy professzionális,és kivételesen sokoldalú szakember-bájologtam-
-Van demoanyagod?-kérdezte-
-Íme!-tettem le elé-
-Köszönöm.Menj ki meghallgatom aztán behívlak.-mondta-
-Rendben,köszönöm.-tettem eleget a kérésének-


Úgy tizenöt perc után ismét behívott és megtárgyaltuk a részleteket beavattam a tervembe és elmondtam neki mindent amit felhasználhat Bret ellen.
Eközben megérkezett a drága Blake és Houghes asszony is.Akaratukon és tudtukon kívül segítenek nekem lenyomni minden utamban állót.







JAMES SZEMSZÖGE:




A sajtóirodában úgy éreztem mintha kidobtak volna a semmi közepébe.Kicsit a kutyám miatt aki tényleg meghalt,kicsit Dana miatt aki olyan rideg és távolságtartó volt.Én valamiért annyira másnak látom azt a lányt,közel van,de elérhetetlen,és senkiben sem bízik.Erre pedig még tornyosul az a tény hogy nagyon törékeny a lelki világa.
ÉN nem akarom összetörni vagy megsérteni ezért úgy döntöttem nem próbálom meg bevallani neki hogy egyszerűen olyan lelki egyénisége van amibe nem lehet belezúgni és akire vigyázni kell.Láttam rajta hogy még mindig bántja az a dolog ami történt,akármi is legyen az,a volt pasijával,ez még inkább azt erősítette hogy nem szabad nyomás alá helyezni mert összeroppan.Aztán az a reggeli heves állásfoglalása a se több se kevesebb mint barátság mellett,szintén azt jelezte hogy jó barátnak tart,se többnek se kevesebbnek.
Ezeket összevetve úgy döntöttem kicsit távolságtartóbb leszek,hogy letisztuljanak ez események,mert nem akarok semmit elkapkodni vagy senkit megsérteni.Akárhogy is el akartam mondani,és őszinte akartam lenni vele nem jöttek szavak a számra amik megfelelőek lettek volna.
Ez olyan érzés volt amikor minden rezzenését érzem ,egy szava nélkül,és ez az az érzés volt.Meg sem kellett szólalnia,de tudtam,vagy sejtettem ha baja volt vagy nyomja valami a lelkét. Az az állapot amikor tényleg azon gondolkodsz hogyan tedd szebbé a napjait,hogyan is könnyíts a terhein,hogy cipeld vele...ez az volt.
Olyan mint egy folyó,veszélyes,mert áradáskor lerombolhat mindent,de szükséges mert nélküle nem terem semmi.Olyan mint egy vihar,ha közel lép hozzám minden megmozdul bennem és szeretném átölelni és elmondani neki hogy ő a napfény a a szívemben.Én pedig úgy éreztem hogy Ő az számomra akiért megéri küzdeni.Hirtelen azon kaptam magam hogy rajta agyalva forgolódom és hogy üvölt a lelkem csendje ha vele vagyok,akkor mindent békésebbnek látok!



Másnap sétáltam az utcán nagyon a gondolataimba merülve és leszólított egy idegen,akiről fogalmam sem volt mit akart.Először megfordultam és elnézést kértem hogy nem tudok megállni,mert sietek melózni,de csak nem hagyott békén ...mégis mit akart tőlem?!




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szóval ez ez ez nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jóóó és hosszú lett (:
    xx♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi hát igyekeztem jól megírni :-) remélem a lelkizős érzelgős részek jók XoXo

    VálaszTörlés
  3. aww nagyon jó ügyes vagy csak így tovább <3

    VálaszTörlés