Évadok

2014. március 30., vasárnap

Summer Jam:Birthday Party

Sziasztok!
Itt is van egy újabb fejezet a nyári hangulattal =)) Remélem tetszik jó olvasást!




















DANA SZEMSZÖGE:






Tizenötödike volt, és mindenki átjött tortát és egyebeket készíteni a partyra ami másnap lesz.A torta egész szép lett és James lényegét a zenét ragadja meg.Kicsit úszott a konyha de semmi vész majd az ünneplés után takarítunk.








Miután eltettem a tortát a többi étel várt elkészítésre.























 

















Valamint az italok is
























































 



Mindent elvittünk a helyszínre mert gondoltam rá hogy mi lesz ha James átjön akkor buktuk a meglepetést.











TWITTER:



@Dans_Music: Two hearts beat together...True love lasts forever!Happy Birthday to my super special &amazing @jamesmaslow <3!!!


@jamesmaslow: Dans_Music: Thanks babe! See ya'll tonight for a craze party! Lova ya too <3 !!!!


@Sarah_Cruz :  Happy B-day to the always handsome and freakin' talented @jamesmaslow <3!


@Jamesmaslow : @Sarah_Cruz  Thx for the love girl!Wanna meet cha tonight to chill a bit! <3 !


@Am_ScottXo :  Wish  the best for the amazingly special @jamesmaslow cuz' it's his B-day !Y'all better wish him happy B-day ;-)  <3 !!


@jamesmaslow:  @Am:ScottXo Thanks!OMG agressive but so freakin' sweet! ;-) THX for da love!




@Thecarlospena: Life is boring when yo not around so get up and come around party like we never mind! Happy birthday to my best friend @jamesmaslow =)


@jamesmaslow: @thecarlospena Thanks Brother from another Mother! =) Catching u all up on a party!


@kendallschmidt : As @jamesmaslow celebrates his day I & we celebrate our amazingly dork and crazy friendship that u #Rushers keep up! Happy B-day James!

@jamesmaslow : @kendallschmidt Word Bro!!Thanks much for these nice words!


@1Loganhenderson:  You asshole @jamesmaslow happy B-day! ;-D  #urock #chillerkiller
#friendshipneverends


@jamesmaslow: @1loganhenderson thx you dumbass! Yo nice too! =P you rock too!


A kiskutya is ott volt a helyszínen Dustin volt vele és ők ott vártak ránk a cuccokkal.










Elindultunk a lufikkal,a zenével,és a fényekkel a raktárépületbe amit sikerült átalakítani egyfajta bulihellyé.Mindent lepakoltunk,a ballonokat szerte szét dobáltuk a padlón










Miután berendezkedtünk SMS-t írtam Jamesnek hogy eltévedtem a városban,és megadtam a címet ahol voltunk.







Miután letettem a telefont mindenki elbújt és Los bitorolta a hab távirányítóját...tehát James egy habos meglepetésbe csöppen amint belép az ajtón.


Mikor belépett valami ilyesmi nézést lőtt felénk.Gondolom meglepte hogy sötét van,és nem vagyok sehol.






-Boldog Szülinapot!-sétáltam elő-
-Köszönöm!-ölelt át-
-Megijedtél?-nevettem-
-Inkább meglepődtem!-mosolygott én pedig intettem Carlosnak hogy habozzon le. 


















Az ünnepelt őrületes nevetésbe kezdett és mindenki habcsatát vívott...Ja igen és nem tudom honnan de Losito szerzett műanyag labdákat is.Természetesen az is kihagyhatatlan csata és hülyéskedés volt.












Aztán mindenki átadta az ajándékát a mi kis sztárunknak felvágtuk a tortát,elkezdtünk inni és poénkodni.Eszement fogadásokat kötöttünk,felelsz vagy merszt játszottunk,pókereztünk is,de aztán rájöttünk,hogy egyikünk sem tud tehát abba is hagytuk.

Aztán éjfél körül átadtam az ajándékomat a drágának mivel nem tudtam több kifogást kitalálni hogy miért ne adjam át neki.Az a mosoly mikor a kiskutya odastrázsált hozzá azt hiszem leírhatatlan. 


-Na kedves drága ünnepelt?Mi lesz a neve?-öleltem át-
-Fox!A kedvenc videojátékom után.Köszönöm Dans!-puszilt meg- 
-Nincs mit.Na hello Fox!-simogattam meg a kutyust- 
-Kis bestia!Látszik rajta hogy kis bestia!-piszkálta a kutyát-
-Na gyertek a buli nem megy nélkületek!-vigyorogtam-
-Megyünk is!-vágta rá jókedvvel az ünnepeltünk- 


Hajnalban a felelsz vagy mersz egyre őrültebb kérdéseket és feladatokat takart,de senki nem akart veszíteni tehát mindenre válaszoltunk és mindent megcsináltunk.




-Oké Dana felelsz vagy mersz?-kérdezett Kendall-
-Felelek!-vágtam rá-
-Ki volt az első pasid?-tette fel a kérdést-
-Egy barom...Los felelsz vagy mersz?-mosolyogtam elég spicces hangulatban-
-Merek!-vágta rá merészen-
-Akkor menj ki és az első szembe jövő lányt hívd el randira!-mondtam nagyot nevetve-
-Remek!-pattant fel-

Két perc múlva fájdalmas arccal jött vissza.

-Azt hiszem nem lesz randim!-nevetett-
-Nem is vártuk!-paskoltam vállba-
-James!Ki volt a legjobb csaj az életedben?-kérdezte-
-Dana!Ez egyértelmű és nem csak azért mert félek tőle hanem tényleg!-mondta határozottan-
-Addig élsz!-öleltem át-
-Tudom!-puszilt meg-
-Oké Sarah!Melyikünkkel jönnél össze legszívesebben?-kérdezett James-
-Hmmm ez szenya kérdés amúgy Logan!-válaszolt merengve-
-Logan mi a legcikibb piás élményed?-kérdezte Sar-
-Hogy azt hittem egy öreg nénire hogy a nagyim!-mesélt nevetve-
-És?-
-Vele akartam hazamenni!-fejezte be-
-Ciki!-nevetett Am-
-Oké ez kezd csúnya lenni!-kuncogtam-
-És kezd hajnalodni.-tette hozzá Kendall-
-De van egy ünnepeltünk!-mutattam Jamesre-
-Maradjunk még úgysincs mit csinálnunk aludni meg uncsi!-értett egyet a szülinapos-


Reggelig a tengerparton szambáztunk és a fiúk szükségesnek érezték hogy belevágjanak a vízbe.Persze utána ők is bejöttek,nehogy magányosak legyünk...Valahogy aztán egy szórakozóhelyen kötöttünk ki és ott is állatkodtunk egy sort.
Reggel tisztázatlan körülmények közt James lakásán ébredtem,amit nem tudtam mire vélni,de végül is örültem neki mert egészen biztosan jó buli volt ha fogalmam sincs hogy kerültem oda.





-James...James!Kelj fel most rögtön!-püföltem párnákkal-
-Áú oké oké fent vagyok mit akarsz?-nevetett-
-Hahaha nagyon vicces amúgy tudom hogy fent vagy tudod hallatszik.-gúnyoltam-
-Ja tényleg...Jó reggelt amúgy.-mosolygott-
-Jó reggelt.Te emlékszel arra ki kivel ment haza?-kérdeztem-
-Arra igen hogy te velem jöttél fogadásból...-mesélt-
-Jesszusom..Igen...a többiek?-nevettem-
-A többiek amennyire tudom a saját otthonukba mentek.-mondta "nem tudhatom..." hangon-
-Istenem...és legalább rosszul voltam csakhogy teljesen leégessem magam igaz?-érdeklődtem tovább-
-Nem,egyből elaludtunk!-vágta rá-
-Oké akkor nem zaklatlak mert nincs több kérdésem.-mosolyogtam ásítva-
-Ha azt hiszed ..nem nem én nem az a srác vagyok a piásan kihasználja a helyzetet.-
-Tudom nem azt nem...-
-Dana...kérlek még a halott is tudja hogy de...-nevetett-
-Jó igen,de akkor is!Ne zaklass Maslow!-pusziltam meg-
-Hogy mondod?-rántott vissza-
-Ahogy hallottad!-öltöttem ki rá a nyelvem-
-Ugye tudod hogy itt az én szabályaim élnek?-nézett fenyegetően-
-Nem!Én egy istennő vagyok...én uralkodom mindenhol!-ellenkeztem-
-Nem is tudom...az istennő majdnem stimmel,de az uralkodni? Hmmm inkább ne!-temette a kezébe az arcát-
-Hol van Fox?-kérdeztem-
-Ott alszik az ágy mellett.-mosolygott-
-Cuki...mint aki vette!-poénkodtam-
-És még én vagyok az egos...-gondolkodott el-
-Jó befejeztem amúgy komolyan miben fogadtunk hogy veled jövök haza?-kíváncsiskodtam-
-Öhmm azt hiszem egy ciki Tweetben...nem igazán emlékszem,tudod én is elég piás voltam.-mesélt nagyon nevetve a végén-
-Jesszusom,soha nem játszom veletek felelsz vagy merszt többet!-kacagtam-
-De fogsz mert Én vagyok az istencsászár!-legyintett majd kihúzta magát-
-A világodat sem leled te "istencsászár"-gúnyoltam-
-Ittam este.Tudod huszonegyedik meg minden...amúgy hazudtam...-nézett komolyan-
-Miben?-kerekedett el a szemem-
-Tudod nem aludtunk el egyből...-kezdett bele-
-És?-zaklattam tovább-
-Találd ki!-kacsintott-
-Humoros vagy nagyon... -nevettem gúnyosan-
-De komolyan.-folytatta-
-Nem veszem be!-makacskodtam-
-Jól teszed mert én nem olyan vagyok.Átmentél az első teszten..bízol bennem.-ölelt át-
-A bizalom...James te akkora barom vagy!-nevettem-
-Tudom,de azt imádod bennem.-válaszolt-
-Nem igazából a sármod tetszik.-vetettem ellen-
-Ne már..azt hittem egy csaj végre,de nem...Besültem megint besültem.Hazug kis bogyó vagy!-duzzogott-
-Bogyó...Áfonya mondjuk?-érdeklődtem-
-Igen...Áfonya,de a málna még jobb!-dörzsölte a tenyerét-
-Málna...nem ribizli te idióta!És ha azt mondod IGEN kibelezlek!-néztem fenyegetően-
-Nem dehogy te egy cuki áfonyálna vagy.-mosolygott-
-Áfonyálna?Új faj vagy mi?-néztem reménytelenül-
-Ribizli nem lehetsz...-vont vállat-
-Halott vagy!-püföltem párnával-
-Nem még élek és tényleg a gyerek előtt nyírnál ki?-mutatott Foxra-
-Nem...Szeret...em őt!-mondtam gonoszan-
-A szívem...Most darabokra tört.-"sírt"-
-Jaj te szegény...-pusziltam meg-
-Egyben is van-
-Fel kellene kelni.-dobtam fel az ötletet-
-Ja kellene...De benne van a NE!-poénkodott-
-Cseles...Tetszetős érv.-bólintottam-
-Mivel én mondtam.-fellengzett-
-El ne szállj.-rántottam fel-
-Ácsi ácsi fejezd be...Reggel van.-
-Ja elfelejtettem...Nem mondok semmit,de már tíz óra van.-
-A francba pedig jó kis kifogás lenne.-bosszankodott-
- De én megcáfollak.Mindig és örökké!-kacsintottam-
-Hála istennek!-boxolt karba-





INSTAGRAM és Twitter:




@jamesmaslow



The nicest present...Fox! =)









@jamesmaslow: Thank you all for greeting me!I REALLY appreciate it!Can't be grateful enough! #friends  #love #family XoXo


@Dans_Music:@jamesmaslow Of course u're grateful!Been losin' some sleep for ya' I expect u to be extremely grateful!


@kendallschmidt :@Dans_Music @jamesmaslow Couldn't agree more! ;-)








 Estefele hazamentem és mindent elmeséltem a csajoknak akik nagy hahotákkal díjazták a történteket.Velük nevettem én is,amíg nem kopogtak az ajtón.




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése